Johanna Westerberg

söndag, juli 01, 2007

Fyra!

Oj, nu var det lange sedan jag skrev men nu kommer jag med goda nyheter! Slutade precis 4a i Portugal efter 69, 71 och sedan 73 idag i den tuffa vinden, sa jag ar mycket glad och nojd!

Det var visst tva veckors omladdning pa hemmaplan som behovdes for att maskineriet skulle ga igang igen :-) Lite ledigt, en seger i en 36-halstavling och lite hederligt svenskt midsommarfirande och sen var man tydligen med i matchen igen! Markligt dock for innan jag akte hit kande jag mig helt ur form och ifragasatte om det ens var nagon idé jag akte... :-) Tur som attans iaf ATT jag akte!

Ett skutt upp pa ranking blev det ocksa, ligger nu 26a, men vet inte om det rackte hela vagen till att slippa kvala till British Open. Horde idag kallor som sa att det var topp 25 som gallde. Snopet i sa fall; snacka om att snubbla pa mallinjen! Men om sa ar fallet far jag aka dit och ta mig in via mandagskvalet.

Min rumskompis missade tyvarr cutten och akte hem tidigare sa firandet har bestatt av en utsokt middag pa en indisk restaurang med andra Stieg Larsson-romanen som sallskap :-)

7 Comments:

  • Grattis kompis!!
    Jag förstår att lite sverige-tid gjorde dig gott. Är du i närheten av skåne snart så jag kan få fira dig? Hade gärna suttit på resturangen med dig som förr i tiden, kan se det framför mig! Vad sägs om en klassisk Åhus-kräftskiva 1:a helgen i nov?? (Bäst att fråga i god tid!!)
    Stora grattiskramar från Marie

    By Anonymous Anonym, at 8:20 fm, juli 02, 2007  

  • September menade jag såklart!!!!
    / Ngt virrirg småbarnsförälder

    By Anonymous Anonym, at 8:22 fm, juli 02, 2007  

  • Kul! Grattis till den fina placeringen, igen.
    Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 8:58 fm, juli 02, 2007  

  • GRATTIS JOHANNA!!

    Oj,vad roligt,snart vinner du!!

    Kramar
    Anne-Lie och co

    By Blogger anne-lie, at 12:13 em, juli 02, 2007  

  • Grattis YO:)
    Kramar från Linis

    By Anonymous Anonym, at 9:16 fm, juli 06, 2007  

  • Tja Johanna

    Grattis till din fina placering. Kanske ses på någon åter träff i MJölby någon gång.

    By Blogger Tobbe, at 3:39 em, juli 06, 2007  

  • Grattis Johanna till en fin placering! Allra roligast var det att se en golfare som skrattar och njuter så mycket därute som du verkar göra. När min golfrunda regnade bort igår kunde jag aldrig tro att ett kort sammandrag av er tour i SVT 24 skulle kunna vara så intressant. Lycka till i fortsättningen och tack för en bra blogg dessutom!
    Mvh
    Daniel, Göteborg

    By Anonymous Anonym, at 7:19 em, juli 08, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home