Johanna Westerberg

onsdag, maj 09, 2007

Spanien

Soligt, varmt och med klubborna pa plats! Alltsa lite battre forutsattningar an forra veckan ;-)
Mandagen gick at till att resa. Snortidigt fran Teneriffa och sen korde vi drygt 25 mil fran Barcelona till Castellon dar vi ar nu. Vi hann dock aven med ett lunchbesok pa IKEA i Barcelona :-) Och ett stopp i deras mataffar sa vi fick med oss lite svensk mat. Blev mycket uppskattat bland de ovriga vi delar hus med denna vecka!

Tisdag var det inspel och traning, och idag har det varit traning hela dagen da banan ar upptagen av proamspel. Formen kanns fortfarande inte glodhet, men nu slar jag bollen lite battre och puttningen kanns betydligt battre, sa det ar med hyfsat mod jag peggar upp imorgon kl 12.20.

12.20, ingen supertid direkt eftersom det blir mitt i lunchen. Men jag far ata tva frukostar och ar nu pa vag till en affar for att forsoka hitta lite atbara saker att stoppa i bagen till imorgon. Det ar det dumma med golfen; mattiderna blir uppat vaggarna och det kanns ibland som det sprutar bananer ur oronen pa en bara for det ar enkel mat att ha med sig...

Jag hor av mig imorgon med lagesrapport om inte det ar alltfor lang ko till datorn!

J