Johanna Westerberg

torsdag, maj 10, 2007

Under par ar alltid skont!

Just precis! Ett under blev det. Slar inte bollen sa bra, men tillrackligt for att vara nagotsanar med i matchen, och nu har puttningen borjat fungera sa mycket battre sa da gar det ju scora aven om bolltraffen inte ar hundra. Inte for att man ligger i nagon absolut topp, men det ar alltid skont att iaf vara med i matchen.

Annars ar jag val lite bekymrad over mitt lilla halsonda som jag forsokt forklara bort med allergi. Brukar kunna kanna mig lite forkyld nar graset blommar. Men en av tjejerna i huset har nog fatt halsfluss... Jag tanker bestamt fortsatta att havda att jag bara har grasallergi, for nagon halsfluss ar jag definitivt inte sugen pa... Inte heller den matforgiftning eller magsjuka som ett par andra spelare verkar ha drabbats av. Far nog ga och isolera mig nagonstans!!!!

Nu ska jag hem och laga IKEAkottbullar, potatis, graddsas och lingon till husinvanarna! :-)

Kram Johanna