Johanna Westerberg

onsdag, maj 02, 2007

Inga klubbor...

Na, mina klubbor har fortfarande inte kommit fram trots att det ar onsdag och jag kom hit i sondags... Kanns sadar eftersom de inte ens har kunnat lokalisera var de ar. Igar kvall fick jag dock veta att de hittat en otaggad golfbag i Malaga. Kanns lite som en long-shot men de skulle iaf skicka hit den, sa det ar bara att halla tummarna for att det faktiskt ar min!

Igar gick dagen at till att lana ihop en salig blandning av klubbor av varierande kvalitet. Sen hann jag spela ett varv med dem och det kandes val ganska hyfsat under omstandigheterna. Sa nu har jag iaf nagot att spela med den har veckan ifall mina klubbor skulle vara helt borta.

Kanske inte den uppladdningen man ville ha nu nar jag antligen kom med i tavlingen. Men men, bara forsoka gora det basta av situationen!

Johanna rekommenderar - Oronproppar! Lagenheten vi hyr ligger precis under inflygningsrakan till Teneriffas flygplats...
Johanna rekommenderar inte - Teneriffa! Det strular ta mig fan alltid har! Och dessutom ar det en trakig ful gammal stenhog till o dar det dessutom stormar hela tiden!