Johanna Westerberg

lördag, juni 02, 2007

Megatrott!

Ja, det ar nog ratta ordet! Megatrott! Hade valdigt svart att fokusera och ladda den har veckan men det ar kanske inte helt konstigt efter de bade fysiska och psykiska utladdningar jag haft de tva senaste veckorna. Spelade egentligen inte sa daligt men har missat 11 puttar inom 1,2 meter pa tva dagar; nog nagot slags personligt rekord...

Men, bara bryta ihop och komma igen :-) Forsoker att inte ta det sa hart utan ta med mig att jag faktiskt spelar ratt hyfsat fortfarande.

Sa i natt ska jag sova 12 timmar och sedan ta det lugnt sondag mandag for att sen hinna trana ordentligt for forsta gangen pa lange tisdag onsdag innan det bar av igen. Lite manga veckor i rad men sa blir det ibland! Nasta etapp pa mastodontresan ar Holland, men forst ser jag fram emot tre hela dagar hemma i Malmo!

Ciao ciao!