Johanna Westerberg

fredag, maj 04, 2007

Nja

Nja ar val det enda jag kan saga. Uppladdningen var val kanske inte optimal, men det ar alltid trist nar det inte gar som man vill anda.
Ingen hojdarstart pa sasongen alltsa. +5 igar och +4 idag och sa var det med det. Om jag far vara nojd over nagot dock sa tanker jag vara nojd med att drivern antligen verkar fungera pa allvar! Traffade nog inte sa manga fairways totalt pa hela forra aret som jag gjort de har tva dagarna... :-) Sa det tanker jag ta med mig! Annars kanner jag att jag behover fa trana lite mer innan formen kommer. Bolltraffen var sadar men blev stadigt battre ju mer jag spelade. Puttningen var idag under all kritik... 3 treputtar och en fyrputt. Inget att skriva hem om direkt...
Lite mycket orutinerade misstag ocksa som jag far forsoka tvatta bort.

Mina klubbor anlande iaf efter de hade varit pa semester i Malaga. Hur det gick till vet jag inte riktigt, men sent tisdag kvall hade de hittat en golfbag utan tag i Malaga och den sande de hit. Tursamt nog var det min! Den var tydligen inte sugen pa sasongsstart utan ville ha solsemester. Nu tror jag dock att klubborna far stalla in sig pa lite intensivare traning och inget latande i ett flygfodral i fel del av varlden! :-)

Nya tag nasta vecka!

Johanna rekommenderar: Man som hatar kvinnor av Stieg Larsson. jag ar fullkomligt uppslukad av boken :-)
Johanna rekommenderar inte: Att missa cutten. Det ar faktiskt inte sa skoj som man kan tro! :-)