Johanna Westerberg

lördag, maj 12, 2007

Iskall putter men glad anda!

Ja den var helt stelfrusen putterskrallet idag... 37 puttar ar inte sa skoj nar man egentligen spelar hyfsat i ovrigt. 4 over par idag och tappade en bunt placeringar, men som tur ar finns det ju en dag till imorgon.

Men jag ar jatteglad anda for nar jag kom av banan fick jag nyheten att jag har fatt en inbjudan till tavlingen nasta vecka, sa Schweiz, here I come! Skitskoj rent ut sagt!

Mao kan jag ga fran banan med ett leende pa lapparna anda idag :-)

Ska dock pausa en stund pa puttinggreenen forst... ;-)

1 Comments:

  • Tjena . Bra inställning. Gick ju bra i Schweiz. Stort GRATTIS till en bra tävling.Fortsätt så.

    Kram Sventa

    By Anonymous Anonym, at 12:36 em, maj 21, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home