Johanna Westerberg

måndag, maj 21, 2007

Topp 10 - alla vagar bar till Rom!

Just precis! Sitter i skrivande stund vi den dator i Rom. Topp 10 var ju vad som kravdes i Schweiz for att jag skulle fa spela Rom, sa da gjorde jag det! Piece of cake! ;-) Ja, eller inte...

Mycket nojd, glad och lattad kunde jag igar eftermiddag kliva av 18e green och veta att jag presterat en av mina basta placeringar nagonsin, intjanat min absolut storsta prischeck hittills och som gradde pa moset sakrat en plats for den har veckan!

Underbart skont och roligt att fa till det, sarsklit pa en san stor tavling!
Nagot trott idag sa det blir nog valdigt latt traning och mest lite vila och omladdning av batterier, ev genom en svang in till stan :-) Det tycker jag att jag kan vara vard om jag ska orka prestera den har veckan ocksa!

:-)
Johanna

7 Comments:

  • Kul! Ös på nu! Hls Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 4:36 em, maj 21, 2007  

  • Grattis till den fina placeringen!
    följde spelet på nätet...spännande!!
    Vi fortsätter och håller tummarna för dig !!
    Kramar Anne-Lie,Janne,Sara o Sophie

    By Blogger anne-lie, at 6:46 em, maj 21, 2007  

  • Grattis till den fina placeringen! Verkligen jätte kul, lycka till nu! :)
    MVH Per-Åke, Aila, Johan, Josefine & Petter

    By Anonymous Anonym, at 10:18 em, maj 21, 2007  

  • Stort grattis till framgången! Snart vinner du din första titel!

    Martin Nissler

    By Anonymous Anonym, at 11:31 em, maj 21, 2007  

  • Stort grattis Johanna, vi oroar oss bara lite för att du tar för mycket lärdom av din supercaddies golfspel ;)

    Åhusligan

    By Anonymous Anonym, at 11:43 fm, maj 22, 2007  

  • Bra jobbat! Slå en pling när du är ledig så ska jag spöa dig. I sten sax och påse... ;-)

    Jonas Kanje

    By Anonymous Anonym, at 2:59 em, maj 22, 2007  

  • Grattis Johanna till den fina placeringen... följer med spänning din golf.
    Lycka till med allt vad du tar dig för

    Annika (fd receptionen på LaGK)

    By Blogger Annika, at 2:19 em, maj 23, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home