Johanna Westerberg

fredag, juni 08, 2007

Svettigt i Holland

Varmt och klibbigt ar det har i Holland (strax utanfor Eindhoven) dar jag nu har landat efter nagra dagar hemma i Malmo. 30 grader och askkvavt sa det blir att dricka mycket vatten idag! Extra klibbigt blir det nar man tvingas spela i langbyxor da mitt bagage behagade att inte komma fram... Kanske inte just plagget man hade valt att ha pa sig idag, men det far ga! Den har gangen ska de iaf ha lokaliserat min vaska och den ska vara pa vag hit idag. Som tur var dok klubborna upp sa det underlattar ju en del!

Sitter just nu inomhus efter ett kort traningspass pa formiddagen och ska strax tvinga i mig lite lunch innan jag gar ut 13.20. Lite pasta som vanligt - de verkar tro att det ar det enda vi ater! Och det ar det ju nastan for det ar ju i princip det enda som serveras... Pasta, bananer och vatten kan man latt bli lite trott pa sa har under sasongen :-)

Sen ar det bara att hoppas att vi klarar oss fran askan som hotar att komma in i eftermiddag! Nog for att det skulle behova aska av sig, men det far garna vanta till vi spelat fardigt for idag!

Na, nu kallar pastan... :-)