Johanna Westerberg

söndag, mars 18, 2007

Hemma!

Hemma igen!
Mycket skönt även om ju vädret inte direkt uppmanar till långa utesejourer just idag...

Gjorde ett gott försök till att klättra i resultatlistorna, men lade bort mina chanser lite grann på slutet med två dubbelbogeys sista nio... Kändes ju lite onödigt, särskilt som jag inte hade gjort en enda dubbel innan dess på hela touren. Men man ska ju spela 18 hål sägs det ju så det vara bara att ta.

Summa sumarum är jag ändå väldigt nöjd med min resa. Resultaten kunde ju, som de alltid kan, varit lite bättre, men jag fick trots allt med mig två topp-10 placeringar och massa positiva kvitton på att det jag jobbat på i vinter är rätt även om en sista finputsning nog kan behövas! Så inte så mycket fattigare, ganska mycket tröttare, väldigt mycket mer solbränd, samt med ett rejält höjt självförtroende kan jag nu jobba vidare inför den "riktiga" säsongen!

Nu härnäst väntar skidresa till Frankrike, avresa lördag, om nu danskjävlarna (uttalat med min allra bästa Ernst H-imitation) vill få tummarna loss och acceptera något annat än Dankort som betalning... Ska strax ringa ett samtal och försöka övertala dem på min flytande danska... :-)

J

2 Comments:

  • Johanna! It is Brenna (Godbey) Cantrell from your "Junior" year of high school! Aleeza found your site and forwarded it to me. I Congratulations on your success! You can find us on myspace.com. We are so happy for you! Best wishes!

    By Anonymous Anonym, at 3:45 em, april 03, 2007  

  • Hi Johanna! This is Aleeza Green from West Plains High School. I was so excited to find your website - even though I couldn't read any of it. Congratulations on all of your success! I would love to hear from you sometime!

    By Anonymous Anonym, at 6:35 fm, april 04, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home