Johanna Westerberg

tisdag, oktober 30, 2007

Resa är underbart...

Nu trodde ni kanske att jag skulle vara hemma vid det här laget, och det troode nog jag också, men NÄ! Jag är tillbaka på ruta ett, dvs exakt samma hotellrum som jag nu tillbringat 8 nätter på...

Air France hade vänligheten att strejka vilket betydde att jag åkte till Casablanca, köade en evighet, blev ombokade till idag men fick vackert fixa hotell själv, för det gör tydligen inte Air France, trots att de lämnar en ensam blond tjej strandad i Marocko. Classy!

Som tur är kunde tävlingorganisationen rycka in och hjälpa mig, så de hämtade tillbaka mig till hotellet i Rabat (1,5 h bort) och så får jag göra ett nytt försök idag. Nästa person som säger att det måste vara så skoj att resa stryper jag nog ;-)

Nu lär strjeken vara över så förhoppningsvis ska jag kunna ta mig hem idag och börja njuta av min semester på riktigt!

5 Comments:

  • Oj vad segt....men du kanske kan hitta en flygande matta i någon bazar.....

    Robban :-)

    By Anonymous Anonym, at 11:31 em, oktober 30, 2007  

  • Hoppas du fick Rabat på priset för hotellrummet ;) Hls Johan & Lina

    By Anonymous Anonym, at 1:42 em, november 01, 2007  

  • Johanna,
    Wish to draw to your attention the inaugural Hacienda del Alamo Women's Winter Golf Festival, Murcia, Spain (February 10 to 23).
    Six competitions for Lady Pros (cash prizes) and Lady Amateurs (max handicap 9).
    Would love you to play. Can I send you details? Or you can view them on the Ladies Golf Union website, www.lgu.org
    Regards
    Colin Farquharson
    Tournament Controller
    HDA Women's Winter Golf Festival
    www.kirkwoodgolf.co.uk
    www.scottishgolfview.com
    Cal Carson Golf Agency

    By Blogger Colin, at 4:12 em, november 01, 2007  

  • No english blog entries for your fans from Missouri? This is Ethan Mayes--you remember me from West Plains? You can e-mail me at ethanmayes@sbcglobal.net I would love to know how you are doing--it has been 12 years.

    By Anonymous Anonym, at 6:55 fm, november 04, 2007  

  • no new blogs? where are you at Johanna? America wants to know.

    By Anonymous Anonym, at 8:34 em, november 26, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home