Johanna Westerberg

söndag, september 23, 2007

Topp 10 - igen! :-)


Ja tänka sig, det blev ta mig tusan en topp 10 igen! Kunde knappt tro det själv för det kändes inte som jag spelade SÅ bra, men jag tog mig i och för sig runt ganska effektivt och det var ett vinnande koncept den här veckan under de svåra förhållanden som rådde!
Riktigt taskigt väder som ni förstått och banan var sprillans ny (öppnade i juni) så greenerna var tyvärr inte av högsta kvalitet och det var väldigt svårputtat; därav de ganska höga scorerna.

Jag slapp iaf gå ensam dag två. Det visade sig att de hade flyttat en tjej till min boll, så det var ju trevligt att få lite sällskap på banan :-). Dock fick vi ju inte spela klart pga mörker utan fick gå upp okristligt tidigt och avsluta dag 2 dag 3 så att säga. Sedan följde en lång väntan innan vi kom iväg på trejerundan, som sedan avslutades strax innan mörkrets inbrott. En lätt märklig tävling mao.

Så halvnöjd med spelet men nöjd med placeringen kan man nog sammanfatta veckan.

Nu står Österrike på programmet för nästa vecka. Ska först avverka en sponsordag imorgon i Danmark men sen bege mig på tisdag morgon. Fler rapporter följer!

2 Comments:

  • Grattis till ännu en topp-10-placering! Det börjar bli en god vana, väl värd att upprepas. Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 10:11 fm, september 24, 2007  

  • GRATTIS gumman... :) Gött som vi säger i skåne... *haha* Fin bild. Där fick du med den coola mössan/kapsen oxå ;) Hoppas allt är bra med dig och att du är nöjd med top-placeringen.. För fler lär det bli... Trust me.. :p Ha kul Johanna... /Kram Jocke

    By Anonymous Anonym, at 5:38 fm, september 27, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home