Johanna Westerberg

onsdag, oktober 24, 2007

Marocko

Oj nu var det länge sen sist! 3 veckor närmare bestämt, där jag under de två senast faktiskt varit i Sverige hela tiden förutom en dag. Det tar sig!

Nu har jag lite hipp som happ dock hamnat i Marocko. Jag blev inbjuden till en tävling, Hassan II Trophy, i Rabat och eftersom de stod för alla kostnader och man dessutom är garanterad prispengar så var det lite svårt att säga nej även om det står "vill ha semester NU" tryckt i min panna. Men snart!

Marocko har än så länge bjudit på sol och värme (fast nu småduggar det visst), enkelrum på Hilton :-), flådigt cocktailparty och en caddy som så klart heter Ahmed. Och då har tävlingen inte ens börjat!

På lördag ska vi på galamiddag (iförd LÅNGklänning och alldeles för högklackade skor) och på söndag skulle det vara avslutningsmiddag hos prinsen :-)

Annars har jag nog aldrig blivit fotograferad så mycket som under dessa dagar (av tävlinganknutna men ändå). De verkar gilla det här med blont hår här ;-) Tog mig inte ens ut ur flygplatsen innan första raggningsförsöket kom... Men ni kan nog vara rätt lugna; jag är inte så sugen på att bli såld för en bunke kameler...

Imorgon börjar iaf tävlingen. 12 tjejer är vi (och 24 killar men de har en separat tävling) och det går ev att följa på http://www.hassan2golftrophy.com/ Annars ska jag försöka hålla er uppdaterade här de närmsta dagarna!