Johanna Westerberg

tisdag, augusti 21, 2007

Stormigt och blött men topp 10 igen!


Hemma igen efter en stormig och blöt vecka i Wales. Tredjedagen kändes det som att gå i en konstant vattenspridare...

Men vad gör det när man kommer topp 10?!? Otroligt nöjd med att snabbt hittat tillbaka till formen igen efter förra veckans lilla svacka. Spelet flöt riktigt bra och jag får nog bara inse att jag trivs att spela när det stormar ordentligt. De andra verkar visst blåsa bort då... Inte mig emot!

Annars var det inte mycket som hände under veckan. Vädret tog verkligen musten ur en, så Elin, min rumskompis, och jag käkade indisk eller kinesisk take out på sängen VARJE kväll... Vi var alldeles för trötta för att ens gå ut och äta. Glammigt värre! Men inte fy skam; man hittar RIKTIGT bra indisk mat i Storbrittanien! Lägg till en bok och en korsordstidning så har ni en helkväll!
Tog mig hem först igår och har nu vilat lite för att få upp energinivåerna inför veckans drabbningar i Oslo. Avfärd torsdag, spelstart fredag och hem söndag. Kort och trevlig liten vecka!

Ikväll ser jag dock fram emot Timbuktukonserten på Malmöfestivalen. Och Anna Ternheim, så det blir nog en höjdarkväll!!
Nu var det dessutom länge sedan jag rekommenderade något så jag måste definitivt rekommendera Linda Olssons bok "Nu vill jag sjunga dig milda sånger".


Kram,

Johanna

1 Comments:

  • En stor kram, det är så spännande att följa dej på nätet,vi håller tummarna (alltid)!!!

    Grattis till en fin placering igen !!

    Faster Anne-Lie,Janne,Sara o Sophie

    By Blogger anne-lie, at 6:09 em, augusti 21, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home