Johanna Westerberg

måndag, mars 12, 2007

10:a

Ja en tionde plats lyckades jag klattra till efter att ha gatt tre under sista dagen. Sa det var helt ok! Spelet lossnade sa det sjong om det far man nog saga med tanke pa att jag missade 7 puttar inom 1,5 m och ytterligare 2 fran 2 m... Ganska nojd med spelet iaf ;-)

Pa sondagen var det bara att kliva upp i gryningen igen och ta sig ut till banan for en pro-am. Vanligtvis spelas ju pro-amen dagen innan tavlingen och da ar det helt ok, men efter en tavling ar man mest sliten och vill vila lite, sa det var lagom inspirerande... Men men. Trevliga medspelare och stralande sol gjorde att det gick ganksa smartfritt anda!

Sen var det dags och satta sig i trampbilen igen och kora tillbaka till Johannesburg. Da man klattrar fran havsniva till nara 2000 m hojd och som sagt har en trampbil sa tog det sin lilla tid. Men fram kom jag och stupade sedan i sang i mitt nya boende. Inte Beverly Hills direkt, men nu ar det inte sa manga natter kvar sa det gar bra anda.

Idag ar jag antligen lite ledig, iaf nu pa formiddagen. Borjar kannas i kroppen nu att man bara varit ledig 2 dagar (varav sjuk en av dem) pa den har resan. Men det far bli en kort svang ut till banan for lite puttraning i eftermiddag. Pro-am pa tisdag och dags for tavling igen ons-fre, sa nu gar det nog fort. Direkt efter tavlingen ar det sen dags att ta sig till flygplatsen och hem igen; ska bli skont!

Kram, J

1 Comments:

  • Hej! Jag tackar för receptet på elefantgryta! Tror kanske det kan bli lite svårt att få tag på alla ingredienserna... även om Kolmården inte är så långt borta... Men det kanske går lika bra med selleri? Jag får testa!! :-)

    Kör hårt!
    Kram bror

    By Blogger Unknown, at 8:24 em, mars 13, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home