Johanna Westerberg

torsdag, mars 08, 2007

Durban

Idag var det som vanligt uppstigning strax fore tuppen... Morgonstarttid i det har landet betyder ju att klockan ringer 05-nagot, men nu har man varit uppe sa tidigt i princip hela resan sa jag vaknar av mig sjalv vid ca 6 om jag inte staller klockan... Pensionarsvarning!!!

Idag blaste det tack och lov inte brakdelen av vad det gjorde igar, vilket var skont eftersom banan ar valdigt tight pa sina stallen och om man missar fairway sa hamnar man bokstavligen talat i djungel och behover ha med sig en ordentlig machete for att kunna ta sig in. Daremot fick vi smaka pa lite regn de forsta halen, men det gjorde inte sa mycket.

Spelet gick ok men puttningen fortsatter att trilskas lite. Det ar inte det att jag puttar direkt daligt, men den dar sista lilla touchen finns inte riktigt. Skont iaf att spelet borjar kannas lite mer stabilt; nagot att bygga pa till "riktiga" sasongen. +1 blev det och jag ar nog iaf hyfsat med aven om det var en del bra resultat idag.

Annars rullar dagarna pa och nu ar det bara ca en vecka kvar for den har gangen. Men arligt talat sa langtar jag hem lite grann och en vecka till kommer racka alldeles utmarkt!

Ciao!

1 Comments:

  • Hej Johanna!
    Grattis till fint spel och bra resultat i Finland! Var stolt!
    Jag delar din glädje!
    Med golfhälsning!
    Lars Franzén L-a GK

    By Anonymous Anonym, at 9:45 fm, september 03, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home