Johanna Westerberg

lördag, september 12, 2009

Osterrike (fast med prickar...)

Efter en stunds tystnad har jag nu hittat internet igen. Finns pa mitt hotell ocksa men via kabel och lanekablarna var slut...

I Osterrike nu som ni kanske forstar aven om det inte finns prickar pa tangentbordet (touren har engelska tangentbord). Nyss klar med tredjerundan som blev en riktig slitrunda. Forsta tva varven gick ganska smartfritt pa 70 och 68 men idag inledde jag bogey, bogey, bogey, par, par, bogey. Inte direkt en dromstart och jag sag mig dala som ett brandgult hostlov i prislistan... Men, jag ar ju inte direkt kand for att ge upp sa aterigen bet jag ihop och pillade i 3 birdies sista 12 halen for att radda upp det till en ok 73-runda. Mycket nojd med det och eftersom det var mer svarspelat idag sa tappade jag bara nagra placeringar och ligger nu 8a, tre slag efter taten.

Den har veckan har det annars inte hant sa mycket. Bor i varldens minsta hala sa det har blivit mycket tid pa rummet. Gor dock inte sa mycket; har bade tv (US Open pa Eurosport) och dator med lite filmer sa det har varit ganska skont.

Har dessutom last en del bok, sarskilt till frukosten, "Att foda" av Gudrun Abascal - mycket lamplig frukostliteratur, eller hur? ;-)

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home