Johanna Westerberg

måndag, augusti 10, 2009

Home sweet home

Underbart att vara hemma igen efter fyra veckor på resande fot! Ganska mycket som ska tvättas etc, men efter en produktiv dag med uppackning, tvättning och sorterande av kvitton, så ser det ganska bra ut och nu kan jag förhoppningsvis njuta av att bara vara hemma ett tag!

Spurten i helgen uteblev, eller gick åt fel håll (om en spurt nu kan göra det), så tyvärr rasade jag några platser i resultatlistan. Blir visst inte alltid som man har tänkt sig. Hmmm.

Hann dock med planet hem igår kväll, vilket var en bragd i sig! Incheckningen stängde 40 min innan avgång, vi var där 41 min innan och då hade vi inte lämnat hyrbilen än... Så efter incheck så var det bara att kuta tillbaka till bilen och köra rally i parkeringshuset till hyrbilsfirman, springa tillbaka, buffla sig före alla i kön till säkerhetskontrollen för att anlända till gaten totalt slut men lagom i tid till boarding... Det var dock värt löpturerna; nya biljetter idag hade kostat 10000 kr... Iiiihh!

Ska strax gå och lägga mig men väntar på mina golfklubbor som inte riktigt hann med connection i Köpenhamn. De ska komma innan 23 så om tjugo min så blir det tack och godnatt, med eller utan klubbor!