Johanna Westerberg

fredag, augusti 07, 2009

Halvvägs - bara spurten kvar

Halvvägs in i tävlingen i Wales kan jag konstatera att jag spelade bra igår (68) och ganska dåligt idag. Dock trasslade jag mig runt ändå idag och fick ihop det hyggligt (74), vilket är väldigt skönt när det känns som att man inte gör något rätt!
Träningen efter lunchen hoppas jag gör susen för imorgon,; det kändes iaf bättre än ute på banan. Ligger delad 18e och har inte så långt upp till en pallplats, så det är bara att lägga all den sista energin jag har kvar på helgen så har jag sen drygt två veckor på mig att ta igen mig.

Har just insett att jag "planerat" in semestern finfint, alldeles lagom till friidrotts-VM :-) Kan eventuellt bli en och annan timme i tv-soffan då!

Wales fortsätter annars att imponera med finväder; ganska soligt, 18-20 grader och inte storm. Trevligt! Ryktas dock om något blött från himlen på söndag men man kan ju alltid hoppas att de har fel. Restaurangutbudet fortsätter tyvärr att inte imponera nämvärt så det blev ytterligare en indisk middag...

1 Comments:

  • Inte topp 2 den här gången, men det är bara att ta en välförtjänt semester och ta nya tag igen. Kämpa på hejar Lina, Johan & Klara

    By Anonymous Anonym, at 6:03 em, augusti 09, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home