Johanna Westerberg

lördag, juli 25, 2009

Kalldusch som blev varmare

Började dagen med en dubbelbogey på 1an. Hyfsad kalldusch och inte riktigt den starten jag hade tänkt mig. Men det verkade som det var den kallduschen jag behövde för sen blev det riktigt bra spel närmsta 12 hålen - 4 birdies och så var man het igen. Tyvärr blev det två bogeys på vägen in och en runda totalt på par så spurten får vänta tills imorgon.

I eftermiddag har jag varit hos läkaren, har fått ett konstigt bett av något slag på typ hälsenan och det verkade som en tagg eller något var kvar så det blev "operation" :-) Ingen större fara med mig dock, mest en försiktighetsåtgärd så man inte får ett infekterat sår eller så.
Sedan satt vi en stund i solgasset på läktaren på 18e och konstaterade hur man skulle göra; själv gjorde jag bogey där :-(

Ikväll är det galamiddag för alla spelare. Obligatorisk tillställning så det är bara att göra sig fin och dyka upp. Förhoppningsvis kan man smita relativt tidigt då det nog blir ytterligare en tidig morgon imorgon. Och jag vill ju vara pigg och fräsch inför spurten! ;-)

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home