Johanna Westerberg

söndag, augusti 02, 2009

På väg igen

En ledig helg blev det den här helgen tyvärr. Första sen i maj; synd bara att den kom på en av de största tävlingarna... Jag slet verkligen för att kämpa mig tillbaka in i matchen efter den dåliga starten, men det ville sig inte alls den här veckan. Kände dessutom att jag var ganska trött mentalt efter många varv på kort tid och många varv där jag verkligen gett allt. Så kan det vara och nu hoppas jag att jag är mer utvilad till nästa vecka i Wales, då vi också ska spela en linksbana, förmodligen i tufft väder!

Formen är egentligen inte sämre än innan så vi hoppas att vi dragit lärdom av den här veckan och spelar linksgolf ännu mer som den ska spelas nästa vecka. Och med lite fler bra studsar tack!

Efter det blir det drygt två veckor på hemmaplan. Ska bli riktigt skönt! Hoppas på härligt augustiväder då vi knappt har hunnit använda vår mysiga balkong alls i sommar. Håll tummarna!


1 Comments:

  • Eftersom vi inte kunde bestämma oss för vilket som var viktigast håller vi tummarna både för bra studsar i Wales och för skönt augustiväder. God jaktlycka i Wales önskar Lina, Johan & Klara

    By Anonymous Anonym, at 1:40 em, augusti 05, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home