Johanna Westerberg

lördag, augusti 29, 2009

Än kan "morsan" :-)

Just precis, om ni inte har råkat läsa det någon annanstans så kan jag nu berätta att jag är gravid, sjätte månaden börjar ungefär nu, och "trots" det (eller tack vare kanske :-) ) så spelar jag riktigt bra!

Om vi börjar med golfen; vilan har gjort mig gott, svingen känns bra, kroppen mer utvilad och huvudet är omladdat med ny motivation! -4 igår (som innehöll 18 greenträffar!) följdes upp av ytterligare -4 idag. Härligt! Ligger delad tvåa på det, dock 5 slag efter ledaren, men konstigare saker har ju hänt. I Portugal var jag ju 5 efter inför sista dagen så allt är ju möjligt. Bara gå ut imorgon och spela på och se vad som händer!

Över til det andra ämnet :-) Jag mår toppen och har mått bra hela tiden, lite trött emellanåt, men inget värre än så. Än känns det jättebra att spela och svingen har inte påverkats. Magen börjar ju dock bli lite större men jag räknar med att kunna spela färdigt merparten av säsongen fram till någon gång i oktober, för att sedan återuppta spelet lagom till säsongen börjar i Europa igen nästa vår. Allt är iaf väldigt spännande och vi är båda väldigt glada och ser fram emot det!

Så nu vet ni! Nu behöver ni inte undra om jag svalt en badboll nästa gång det dyker upp något foto i någon tidning eller på nätet. :-)

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home