Johanna Westerberg

måndag, februari 26, 2007

Hej igen!

Ja hej igen!

Antligen hittat till en dator, men vet inte riktigt om jag hamnat i helt ratt kvarter. Ar downtown Pretoria och har inte sett alls manga vita, och dessutom kostar internet 8 kr for en timme istallet for 50 som jag betalade i de fina kvarteren i Johannesburg...
Men det ska nog ga bra; bilen ar parkerad i ett garage alldeles intill och sa kommer det vara ljust nar jag kor hem, sa det kanns ok. Och det ar ju inte det att alla svarta ar kriminella, men det ar latt att fa en slang av rasism nar man hor vissa historier...

Sist jag hittade dator fungerade inte blogg-sidan, sa det far bli en kort uppdatering av forra tavlingen: bra start som sagt, sen blev det samre dag tva. Aterigen smallvarmt och att ga ut kl 11.00 var inte jatteskoj. Man blev faktiskt lite snurrig i huvudet! +3 dag 2 och sedan +2 dag 3 efter en katastrofinledning, men med bra spurtande sista 10 (-3). Plats 24 och knappt godkant, men jag ska inte vara alltfor hard eftersom det ar sa tidigt pa sasongen!

Har som sagt forflyttat mig till Pretoria, ca 1/2 timme fran Johannesburg dar veckans tavling gar av stapeln. Gjorde ett inspelsvarv idag men var ganska trott i kroppen sa imorgon blir det bara 9 hal och lite traning.

Helgen bestod annars av magsjuka hela dagen lordagen. At en yoghurt och en banan framat attatiden pa kvallen, och det var den dagens matranson... Sa det ar kanske inte konstigt att man ar lite mor!
Men det gick over snabbt och igar kunde jag trana. Back on track.

Nu ska jag surfa vidare pa det fantastiska natet och ta reda pa hur det gatt i skid-VM. DET ar inget de direkt har nagon koll pa harnere... ;-)

1 Comments:

  • Roligt att höra från dig och det faktiskt går att rätt tidigt på säsongen. Fortsätt på den inslagna linjen och ha det gött. Har nu kommit en bra bit på vägen med inredningen av min lokal. Undervisning plus tränings/yoga hörna. Mvh
    Robba

    By Anonymous Anonym, at 7:31 em, februari 26, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home