Johanna Westerberg

fredag, oktober 27, 2006

Dag 2

Dag 2 och starttid kl 11. Inte alls varmt... jo faktiskt hysteriskt varmt!!!
Fick en dalig start och fick da massa daliga tankar pa cut etc i skallen, men lyckades ta mig samman och spela bra sista nio sa jag kom in pa +1 idag ocksa. Ligger nu delad 38 sa jag far ju iaf spela imorgon vilket kanns jatteskont!

Igar var jag helt slut efter en mastodontdag pa banan. sa det blev en alldeles lugn hemmakvall med middag med de vi bor hos - valdigt trevligt! Man marker att solen och varmen sliter pa en sa idag nar jag var fardig sa gick jag i princip direkt inomhus och har hallt mig dar for att spara pa krafterna...

Ikvall blir det ocksa lugnt; ar bjudna pa middag hos Emma (Henrik Stenssons flickvan, de flyttade ner hit permanent nyligen), sa det blir nog alldeles lagom trevligt!

Sen ar det dags att lagga i racervaxeln och avancera lite platser sa blir det en riktigt skoj vecka det har!

Hoppas det inte ar for kallt darhemma; forsoker blasa over lite varme till er!

Johanna