Johanna Westerberg

söndag, september 10, 2006

Upp och ner och ner och upp

Ja mycket upp och ner var det visst den hær veckan...

Efter min lysande start så hade jag en katastrofdag dag två. Inte många rætt i den hårda vinden som blåste den dagen. Dag tre var inte heller det någon højdare, men så vaknade man på rætt sida idag igen!

Fick en smakstart och var sex under efter 11 hål, innan det tog lite stopp. Två bogeys in gjorde att jag landade på 68, men det var iaf skønt att få bevisa att 66an inte bara var någon engångs flukarrunda utan att jag faktiskt ær på væg tillbaka i matchen på riktigt. Som det ser ut nu så hamnar jag på en 22a plats, vilket får vara helt ok efter denna berg-och dalbanevecka!

Imorgon bitti (05.00... buhu) hoppar vi på en buss till Kastrup før att sedan ta oss vidare till Østerrike och en ny vecka. Puhæ. Børjar kænnas i både huvud och kropp att det ær slutet av sæsongen och man hade nog inte mått helt dåligt av en kiropraktorbehandling før att få rætt på kotpelaren som kænns som om den ligger lite huller om buller... Nåja, I´ll live :)

Johanna