Johanna Westerberg

torsdag, oktober 26, 2006

Dag 1

Sa var dag ett av tavlingen avklarad. Ja jag har ju varit inne ett bra tag aven om klockan bara ar tio i ett... Blir latt sa nar man gar ut kl 6.40!
Klockan ringde den oforskamda tiden 04.45 idag och det var fortfarande morkt nar vi varmde upp pa rangen, men de har stralkastare sa det funkade anda. Sen slog vi ut i soluppgangen - mkt vackert! Och riktigt skont for det tog ca 5-6 hal innan man borjade svettas! Igar var det 42 grader men idag ar det nog bara kanske 37 igen :-)

Hur gick det da? Jo ok. Spelade riktigt bra men fick verkligen inte i nagra puttar sa det blev +1. Vet inte hur jag ligger pa det, men jag ar nog inte helt off iallafall.

Nu ska jag ga och ta en dusch och gora mig redo for en fotografering for golftidningen Red Tee. Ska finnas sminkos etc sa jag ska nog bli riktigt vacker! Ha ha! ;-) Ska iaf bli roligt.

Har valdigt nyputsade skor. Vi far lamna in dem i omkladningsrummet sa far vi tillbaks dem helt nyputsade! Vilken lyx! Och sa maste jag ju beratta att jag har mitt skap (vi har fatt var sitt skap med namn pa i herrarnas omkl.rum) bredvid Tiger Woods permanenta skap :-) Ser bara lite coolt ut :-)

Skriver imorgon igen.
J