Johanna Westerberg

torsdag, september 07, 2006

Længe sedan!

Ja nu var det længe sedan! Så då får jag gøra en kort uppdatering: inte gått så bra, bla bla bla, klarade cutten i Finland men blev 52a, så fortsatt trøgt.

Men. Så kom jag till mitt favoritland Danmark (dærav konstiga bokstæver) och vips så inledde man med en 66a (-6 ær nytt personligt rekord!) och ligger før nærvarande 2a i tævlingen!

Så kan det gå nær man pløtsligt slæpper pressen och spelar lite mer avslappnat... Har førlikat mig med att få kvala igen i høst så det verkar ju vara en tanke som fungerar :) Nu har vi ju bara spelat en dag och det ær 3 kvar, men det var iaf vældigt skønt att få en bra start och kænna att jag kan igen!

Ska se till att det inte går så lång tid till næsta gång! Varken till næsta blogginlægg eller næsta 66a :)

Johanna

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home