Johanna Westerberg

fredag, oktober 06, 2006

England i oktober - gissa vadret!!!

Hmm, tror ni gissade ratt - sporegn, vind och ca 14 grader. Underbart golfvader!!!

Efter Osterrike lyckades jag dra pa mig en dunderforkylning som jag fortfarande har smasviter fran, sa forsta veckan blev det vila i soffan i Mjolby... Darefter var det dags for en Telia Tour tavling pa Ekerum pa Oland. Helt ringrostig direkt fran sjuksangen var man inte helt het forsta varvet och det sag ganska morkt ut. Sen bestamde jag mig for att sikta hoger och hooka in bollen och da gick det iallafall battre aven om det inte ar en riktigt ideal situation det heller... Pra, par, par de sista tre dagarna och en 20e plats. Nja, kanske inte vad jag hoppats pa men anda.

Efter en snabbtur till Skane och en traff med tranarRobban sa kanns det lite battre och nu sitter jag i England och vantar pa att ga ut pa forsta rundan. Som sagt sa har vi typiskt engelskt vader och jag har ungefar lika mycket klader som om jag skulle aka skidor... Bara att bita ihop! da ser jag lite mer fram emot sista tavlingen i Dubai om ett par veckor :)

Johanna