Johanna Westerberg

onsdag, september 30, 2009

Tävlingsdags x 2

Pim-Pim vann sin match mot Hewitt! Riktigt häftigt! Det var en ganska nervös fästmö och mor till honom som satt och tittade på matchen live på internet. Ja eller hans mor tittade inte så mycket, hon vankade mest runt tyckte jag nog ;-) Tänk att jag har högre puls och är betydligt mer nervös när han spelar än när jag själv spelar! Men det är nog det där med att man inte kan påverka något utan vackert bara får sitta och titta och hoppas på det bästa.
Spännande och skoj var det i alla fall och jag fick en släng inspiration inför min tävling nu också.

Tävlingsstart är det imorgon, 12.27, för min del. Idag spelade jag pro-am med tre spanjorer som pratade lika många ord engelska som de var till antalet :-) Tur att jag briljerade med min spanska... Dessutom tror jag inte att det gick en enda minut utan att någon av dem rökte cigarill; det var alltid minst en av dem som hade en hängande i mungipan. Så jag kryssade bäst jag kunde för att undvika rökmolnen så att inte Maskot ska behöva börja sitt liv som kedjerökare :-)

Nu är det strax middagsdags, när väl restaurangerna behagar öppna i det här landet vill säga.

Imorgon kommer nog Pim-Pim och jag tävla samtidigt för första gången så då får ni dubbel-hålla tummarna för oss båda!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home