Johanna Westerberg

måndag, september 28, 2009

Sista svängen

Nu är det dags för avfärd igen; årets sista resa! Ska bli skönt att slippa packandet/uppackandet sen faktiskt! Dock inte sista tävlingen då jag nästa vecka ska spela finalen på SAS Masters Tour (svenska touren) på Kallfors, men då kan jag ju sova i min egen säng så det är lyx!

Madrid står på schemat och svärmor följer med som resesällskap och caddy :-) Blir kanon! Kan behöva någon som puttar upp mig för backarna :-) Nej då, så tjock har jag inte blivit än...

Pim-Pim är på plats i Malaysia och ska imorgon spela första omgången. Han fick dock en stentuff lottning där han möter Lleyton Hewitt i första. Kanske inte önskemotståndaren då Hewitt är en bra returnerare, vilket tar bort lite av Pim-Pims största vapen, serven. Men men, man vet aldrig i idrott och han har slagit Hewitt på träning förr flera gånger så vi får se hur det går! Spännande blir det i alla fall!

Nu ska jag packa färdigt för det blir toktidig morgon imorgon igen; avfärd 05.20... :-)

1 Comments:

  • God jaktlycka i Madrid! Klara tycker för övrigt att 05.20 = sovmorgon. Det tycker inte vi andra.
    /Johan, Lina & Klara

    By Anonymous Anonym, at 3:29 em, september 29, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home