Johanna Westerberg

måndag, september 28, 2009

Sista svängen

Nu är det dags för avfärd igen; årets sista resa! Ska bli skönt att slippa packandet/uppackandet sen faktiskt! Dock inte sista tävlingen då jag nästa vecka ska spela finalen på SAS Masters Tour (svenska touren) på Kallfors, men då kan jag ju sova i min egen säng så det är lyx!

Madrid står på schemat och svärmor följer med som resesällskap och caddy :-) Blir kanon! Kan behöva någon som puttar upp mig för backarna :-) Nej då, så tjock har jag inte blivit än...

Pim-Pim är på plats i Malaysia och ska imorgon spela första omgången. Han fick dock en stentuff lottning där han möter Lleyton Hewitt i första. Kanske inte önskemotståndaren då Hewitt är en bra returnerare, vilket tar bort lite av Pim-Pims största vapen, serven. Men men, man vet aldrig i idrott och han har slagit Hewitt på träning förr flera gånger så vi får se hur det går! Spännande blir det i alla fall!

Nu ska jag packa färdigt för det blir toktidig morgon imorgon igen; avfärd 05.20... :-)

2 Comments:

  • God jaktlycka i Madrid! Klara tycker för övrigt att 05.20 = sovmorgon. Det tycker inte vi andra.
    /Johan, Lina & Klara

    By Anonymous Anonym, at 3:29 em, september 29, 2009  

  • Benjamin var helt fantastisk att arbeta med. Han var extremt tydlig, grundlig och tålamod när han guidade min fru och jag genom låneprocessen. Han var också mycket aktuell och arbetade hårt för att se till att allt var klart innan han stängde lånet.
    Mr Benjamin är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som hjälper oss att skaffa medel för att köpa vårt nya hem. Du kan kontakta honom om du vill få ett lån till en överkomlig låg ränta på 2% RIO E-posta honom. 247officedept@gmail.com Eller Whatsapp Chat: + 1-989-394-3740

    By Anonymous Anonym, at 9:09 fm, december 19, 2020  

Skicka en kommentar

<< Home