Johanna Westerberg

onsdag, mars 03, 2010

Telefon på toa

Så var OS slut. Nästan lite skönt måste jag medge så att man äntligen kan komma i säng i vettig tid. Annars brukar det uppstå lite abstinens när man följt ett stort mästerskap på tv, men den här gången känns tomrummet inte särskilt stort. Kanske för att det gick så bra för Sverige och man var lagom nöjd med alla medaljer, eller att man kanske har något lite viktigare att fokusera på :-) Skoj så länge det varade var det!

Den här veckan bor vi i Stockholm då det är dags för Davis Cup. Pim-Pim tränar på bra och vi får se om han blir uttagen att spela i laget. Leo och jag tar långpromenader i stan och till och från tennishallen och "tränar på" att bo på hotell och vara på resande fot. Kan ju vara bra att ha lite rutin på det när säsongen drar igång!

En sak som jag alltid funderar på när jag bor på finare hotell är: brukar folk prata telefon när de är på toa??? Det är i alla fall på toa som en av rummets två telefoner finns... Förklara gärna då jag alltid förbryllas över detta faktum.

Mina kollegor befinner sig ju just nu på andra sidan jordklotet och har inlett säsongen på Nya Zeeland och har nu två veckor i Australien innan en vecka i Marocko. Lite avis är jag och nu längtar jag verkligen till att snön försvinner så att i alla fall någon driving range kan öppna. Smält smält smält!

Dags för lunchpromenad med lilleman och storeman!

4 Comments:

  • Om vi läste tv-tablån rätt visas DC-matcherna på TV 8 fredag - söndag med start på fredag kl 15. Kan bli rätt kul att se.
    /Lina, Johan & Klara

    By Anonymous Anonym, at 12:23 em, mars 04, 2010  

  • Pim-pim spelade bra, men föll på målsnöret. Nåja, det blir ju mer spännande på så sätt. Kämpa på!
    /Lina, Johan & Klara

    By Anonymous Anonym, at 9:20 em, mars 05, 2010  

  • You could easily be making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat software[/URL], Don’t feel silly if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known methods to produce an income online.

    By Anonymous Anonym, at 10:42 em, mars 10, 2010  

  • Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo tools[/URL], It's not a big surprise if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or not-so-known methods to generate an income online.

    By Anonymous Anonym, at 8:35 fm, mars 17, 2010  

Skicka en kommentar

<< Home