Johanna Westerberg

fredag, december 25, 2009

God Jul och Gott Nytt År

Ville bara passa på att önska alla god jul och gott nytt år så här någon dag "i efterskott". Hoppas julmaten smakade och att tomten kanske tittade förbi med någon glad överraskning. Här i nya huset smakade iaf maten väldigt bra och det verkar som alla hade varit snälla för tomten hade minsann hittat hit med både kratta, spade, sekatör och annat smått och gott som nyblivna husägare ju behöver :-)

Idag blir det nog ganska lugnt på schemat, lite mer uppackande och iordningsställande kanske (en och annan lampa måntro så vi slipper ha såna där glödlampor som bara hänger i en sladd i taket alltför länge...) och lite preppande för kalkonmiddag imorgon.

Nu tror jag dock min mor skulle kunna tänka sig en kaffe. Jag kan nog tänka mig en kopp jag också.

Gott nytt år om vi inte hörs innan dess! Jag lovar att höra av mig när vi har blivit fler i familjen :-)