Johanna Westerberg

torsdag, november 26, 2009

Ett år äldre...

...och ett år klokare skulle jag nog vilja hävda! Det känns verkligen som att jag lärt mig massa under det här året och dessutom fått uppleva så många nya saker att jag nog bestämt tänker säga att jag har blivit klokare!

Hade dock ännu inte lärt mig att om man gör maräng- och chokladmoussetårta (ja, jag vet - mums!) så ska man låta den stå i kylskåp ÄNDA tills man ska servera den och inte låta den stå framme en timme... Den blir ganska lös och rinnig då och "vuxenkalaset" förvandlades till ett barnkalas där hakklapp hade varit på sin plats :-)
Skönt att man inte är fullärd :-)

Dags att börja packa ihop lägenheten inför flytt. Bara två veckor kvar tills vi börjar flytta nu! Ska bli jättemysigt även om det känns som att vi sviker vår fina lägenhet lite grann.

Tyvärr blev det inget pris för mig på östgötska idrottsgalan; Caroline Seger tog hem det. Inte helt oväntat då hon ju har haft ett fantastiskt år! Blir dock lite trött på att folk verkar ha så otroligt svårt att förstå vad jag heter. När de nominerade presenterades så hette jag Johanna Westberg.... MORRRRR!!!! Hur svårt kan det vara...

Igår var jag på gymmet; det går faktiskt jättebra att träna fortfarande även om man får anpassa övningarna och ta det ganska mycket lugnare än innan, men ändå. Lite träningsvärk idag så det är gött.

Nu ska jag ut och hitta flyttkartonger!

2 Comments:

  • Grattis i efterskott! :) Hoppas du fick en fin födelsedag!

    Hälsningar från Svansteinarna!

    By Anonymous Anonym, at 2:15 em, november 26, 2009  

  • Grattis i efterskott hälsar Johan, Lina och Klara. Dags att ge sig ut på möbeljakt till huset antar vi.

    By Anonymous Anonym, at 1:56 em, november 30, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home