Johanna Westerberg

tisdag, december 15, 2009

Inflyttade

"och klara" hade jag gärna lagt till, men det hade varit lite för bra för att vara sant. Dock är alla grejer i rätt stad/by och köket är i princip färdigt. Tack vare heroiska insatser i helgen av våra föräldrar så har vi även hunnit måla/tapetsera tre rum! Hurra! Hade aldrig gått utan dem.

Teknisk som man är så har jag även fått igång internet så nu kan man ha kontakt med omvärlden igen.

Julstämningen är dock fortfarande lite avlägsen. En adventsljusstake är allt vi lyckats åstadkomma än så länge, men tack vare nattens kraftiga snöfall så känns det riktigt vintrigt och mysigt ändå! Pim-Pim tyckte nog inte det var lika mysigt när han skulle skotta 90m2 garageuppfart i morse... Smart drag att vara höggravid på vintern :-)

Än så länge bor Maskot kvar inne i mig och vi hoppas han tänker stanna några veckor till. Jag mår fortfarande jättebra och har kunnat hjälpa till över förväntan mycket med flytt och uppackning. Vi har dock koll på var BB-väskan är ifall han tänkte vara en nyfiken krabat och titta ut tidigare.

Schemat för LET har nu släppts och det ser riktigt bra ut för nästa år även om det så klart är lite trist att det inte blir någon tävling i Sverige. Jag kommer förmodligen inte spela alla tävlingar (ja, definitivt inte Nya Zeeland och Australien i februari...) men det ser ut som att det ska kunna gå att sy ihop ett bra, men ändå luftigt, schema så det blir säkert kanon!

Nu ska jag fortsätta uppackningen; badrum står näst på tur.

1 Comments:

  • Glöm inte ta med datorn full med musik och filmer när det blir BB-dags. Garageuppfart och snö är en skojig överraskning om man bott i lägenhet tidigare. Må gott i nya stugan hälsar Lina, Johan & Klara

    By Anonymous Anonym, at 10:39 fm, december 15, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home