Johanna Westerberg

söndag, mars 15, 2009

Vår tack!!!!!

Ja kom igen nu då! Nu vill jag ha vår och jag tror inte jag är ensam om det! Det såg ju ut att smälta på bra innan förra helgens snödump. Något besviken på mängden snö som föll men nu verkar det ju äntligen som att våren försöker armbåga sig fram igen; jag hejar på den för fullt!

Träningen har fått bedrivas inomhus i en golfhall ett tag och på min puttmatta i vardagsrummet. Inte jätteinspirerande så en hel del krut har lagts på fysträning också. Men det behövs ju det också så det känns som man får någon nytta gjort. Lite pappersarbete och försök att planera säsongen coh vips så går dagarna ganska fort!

Igår var det melodifestival och för första gången på 7 år var jag inte i Sydafrika utan följde faktiskt hela programmet på tv! Vet inte vad jag ska säga men det var väl kanske skoj med något annorlunda!

I eftermiddag blir det hockey. Kvalserien har ju gått igång och som numera Södertäljebo så måste jag ju gå och heja kvar SSK i elitserien så att man kan få se någon riktig hockey (läs Luleå) här nästa år! :-)