Johanna Westerberg

måndag, december 29, 2008

Packning - avresa

Packningskaos råder just nu i lägenheten vid kanalen. Kläder och grejer överallt. Skaftlindor, strängar och proteinpulver blandat med softspikes, golfbollar och sommarkläder!

Avresa 10.10 imorgon via Frankfurt och Hong Kong, en sådär lagom tur, innan vi landar på nyårsafton kl 21.40. Gissa vad vi kommer göra på tolvslaget? Förmodligen stå i kö till lost luggage... ;-) Peppar, peppar.

10 dagar i Melbourne först och sedan en vecka i Adelaide där Pim-Pim ska spela en uppvisningsturnering. Jag startar med tre veckors träning innan min första tävling drar igång i Sydney den 23/1. Känns lite märkligt att starta nu igen när man precis packat upp necessären och vant sig vid att ha något som kallas hemma. Men väl där så ska det bli riktigt skönt att få träna i värme och på gräs istället för djupfrusna mattor och knacka bort isen under skorna när man samlat in sina bollar...

Fler rapporter kommer men nu får jag nog passa på att önska gott nytt för det lär jag nog inte hinna göra annars!

Så: Gott Nytt År! Ha skoj och lev väl!

1 Comments:

  • Hej Johanna. Jag skriver för Galore Weekend och skulle vilja göra en intervju med dig till vår nästa tidning som har tema golf. du kan väl höra av dig till mig på mats.gylldorff@galoreweekend.se så får du reda på mer.

    By Anonymous Anonym, at 10:22 em, januari 16, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home