Johanna Westerberg

fredag, februari 27, 2009

Synen i behåll :-)

Ja, det var väl ingen risk för något annat egentligen men det är alltid lite äckligt när de är inne och pillar i ögat... Operationen gick bra och jag hade inte alls lika ont den här gången tack och lov! Piratlappen fick jag plocka bort i morse och visst, man är ju inte särskilt snygg i ögat men det lilla man kan se så ser det ut som att det kommer att bli bra.

Tyvärr verkar det som att det gick en förkylning nere i Besancon. Flera spelare var krassliga och nu har jag fått halsont och blivit snuvig och Pim-Pim fick halsont och feber och var tvungen att lämna wo i gårdagens match. Trist, speciellt för honom nu när han kommit igång, men det är ju inget att göra något åt. Det kommer fler tävlingar!

Så min plan idag är att kurera öga, hals och nos i tv-soffan framför alpint och herrarnas stafett. Tyvärr hade ju Södergren också blivit krasslig, men det var iaf inte jag som smittade honom! :-) Får se om Fredriksson kan visa gamla goda takter!