Johanna Westerberg

onsdag, januari 14, 2009

Hallå igen!

Bloggtorka ett tag pga brist på internet. Men nu hittade jag på tennisklubben där jag nu sitter och inväntar Pim-Pims inbollning inför kvällens match. Hans uppvisningstävling drar igång i kväll och vi är alla mycket tacksamma över att temperaturen har valt att droppa till behagliga 30 grader jämfört med gårdagens inte fullt så behagliga 45... Det var faktiskt helt sjukt varmt, över 40 grader till och med kl 23 på kvällen!

Med andra ord hade jag en ledig dag igår; det hade nog inte varit så smart att vara ute och svimma på en golfbana... Ett dopp i det blå och en hel del tid inomhus, ungefär vad som går att göra när det är 45 grader.

Träningen går framåt och rosten börjar sakta men säkert (hoppas jag!) trilla av. Två rundor till här i Adelaide och sedan åker vi tillbaka till Melbourne några dagar innan det ska ställas om till tävlings-mode för premiären i Sydney.

Men nu ska jag ut och "coacha" på tennisbanan! :-) Haha, what a joke! ;-)

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home