Johanna Westerberg

lördag, december 13, 2008

På fötter igen

En campylobacterinfektion och två veckor senare så är jag nu tillbaka i matchen. Ganska seg sjukdom och väldigt trist att nu sitta och följa Dubaitävlingen via internet, men what can you do?

Har iaf kunnat börja träna igen och är nu tacksam för var dag snön stannar borta; det är så himla mycket lättare att hitta bollarna (mina egna som jag får gå ut och plocka ihop själv) på rangen om det inte ligger snö... :-)

Idag är det ledig dag och just nu sitter jag i soffan och tittar på skidåkning i diverse olika former. Ganska mysigt faktiskt! Lägenheten är i princip färdigställd nu efter det känns som att vi har pysslat med något i princip varje dag i över en månad. Men nu kan man sitta i soffan och njuta av hur fint det har blivit!

Om några timmar är det dags för hockey. SSK möter Luleå och jag lär nog bli lynchad i arenan då jag ju faktiskt håller lite på Luleå... Hihi!

Annars har jag hört att det är Lucia idag. Julstämningen har inte riktigt infunnit sig ännu så jag har lite svårt att förstå att det är jul om 11 dagar och att det sen bär av till Australien om 17 dagar. Inte en julklapp och inte har jag bakat lussekatter ännu. Ingen ordning på någonting! Hmm, man kanske ska ta och hoppas på lite snö trots allt så att det iallfall blir lite mysstämning ute. Ja eller inte, det var ju det där med att leta vita bollar i snö. Hmmm...

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home