Johanna Westerberg

onsdag, februari 25, 2009

Seger!

Ja, inte för mig men för Pim-Pim! Fast eftersom jag hade coachbrickan runt bröstet så måste ju jag också få ta åt mig av äran, eller hur?!? Jag är grym på att blanda sportdryck!!! :-)
En tuff tuff match mot en oberäknelig ung fransk supertalang, men skam den som ger sig. Vi nötte ner honom till slut :-)

Tävlingen han spelar är en Challengertourtävling i franska Besancon. Tyvärr var jag tvungen att lämna idag då jag fått en tid för ögonoperation. Ska fixa vänsterögat nu så jag blir kvitt mitt pterygium (solskada i ögonvitan). Så imorgon kommer det vara riktigt synd om mig. När jag gjorde högerögat så var det ingen fest efter bedövningen hade släppt... Men men, det som inte dödar härdar, eller hur?
Skönt att få det gjort nu innan säsong eftersom jag ska ha salva i ögat en månad...

Två timmar innan flyget från Genève lyfter. En kaffe till kanske?

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home