Johanna Westerberg

torsdag, december 04, 2008

Ingen Dubairesa för Johanna :-(

Endagsgrej hoppades jag på. Det visade sig ju vara HELT fel... Fortfarande dålig och behåller inte så mycket jag får i mig så är ganska energifattig och har tappat en del vikt. Antagligen en campylobacter- eller salmonellainfektion. Hipp hurra...

Så efter samråd med läkare och bollande fram och tillbaka så har jag nu beslutat att stanna hemma från Dubai och försöka bli frisk istället. Kanske det smartaste att göra så att det inte blir för stora sviter av det. Dock otroligt trist nu när jag riktigt sett fram emot att åka iväg och tävla!

Men, trots allt är ju detta första gången under de här sju åren på touren som jag behövt dra mig ur pga sjukdom eller skada, så jag har nog varit lyckligt lottad totalt sett!

Jaha, så nu blir jag hemma till 30 dec. Vad i hela världen gör jag nu??? Tränar vidare kanske... ;-)

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home