Johanna Westerberg

tisdag, januari 08, 2008

Nytt år, nya möjligheter

Ja gott nytt år, även om det är lite sent!

Jul och nyår passerade utan problem. Mycket mat, mycket slöande och en hel del bilåkande, men det är väl så det ska vara.

När väl träningen satte igång efter nyår, ja, då blev det vinter! Ironiskt. Men den skånska vintern har ju en tendens att inte riktigt hålla i sig så det har inte varit några större problem att iaf träna på rangen. Det där med närspel får jag nog dock ta när jag väl är på plats i Australien. Det rer sig, som vi säger på östgötska!

Nu är dessutom årets skidresa i princip bokad! Jiihaaa! Vecka 8 (kanske inte jättesmidigt att åka sportlovsveckan utan att bokat långt i förväg, men det var inte så mycket som passade...) och Ischgl blir resmålet. Ska bli riktigt skoj! Fick ju en skidhjälm i julklapp så nu måste det bara investeras i ett par pjäxor och sen ä dä ba å åk! Och ja, jag ska vara försiktig. Lite iallafall...


1 Comments:

  • Här kommer en hälsning från en nyhemkommen LINA. Kul att hitta ett julkort från dig i högen med 5 månaders post när vi kom hem! Allt har gått bra och jag håller just på att vänja mig vid allt vad Sverige innebär..igen. KRAMAR

    By Anonymous Anonym, at 10:06 em, januari 21, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home