Johanna Westerberg

onsdag, november 15, 2006

Semester!

Ja då är man mitt inne i årets semester!

Jag bestämde mig för att inte åka och spela kvalet efter att ha kollat upp min status. Det verkar som att jag kommer att komma med i i princip alla tävlingar nästa år iallafall, även om jag inte har någon garanti, och då kände jag att jag inte var så sugen på att lägga massa energi och pengar på att kvala...
Särskilt inte när snön låg djup och det var åtskilliga minusgrader när jag kom hem från Dubairesan. Då kändes det som att det var lite tufft att ha behövt motivera sig till att gå ut och träna i 3 v till och hitta full laddning för att spela ett kval.

Alltså sitter jag här och har semester! Nu är det väl så att semester ska vara roligt, men eftersom man är helt ensam om att vara ledig, vädret är som det är, och att man numera inte har någon hobby eftersom man tagit den som jobb, så kan semester faktiskt bli hysteriskt långtråkigt!!! i-landsproblem... Om någon har förslag på ny hobby så mottages de tacksamt! :-)

På måndag sticker jag dock till USA 2 v och ska hjälpa Cicci Ekelundh på LPGA-kvalet i år igen. Skillnaden är bara att vi i år ska fixa det :-) Och efter den turen så börjar det bli dags att komma igång ordentligt med vinterträning och förberedelser för nästa säsong, även om jag hinner tjuvstarta med lite spel i USA.

Tänkte som avslutning bjuda på ett litet bildkollage från den gångna säsongen, så håll till godo!

Kram, J



1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home