Johanna Westerberg

fredag, maj 15, 2009

Säsongsstarten

blev inte så bra som jag hade hoppats. +3 första dagen; fick inte riktigt till det. Spelar egentligen inte så dåligt men det sista lilla saknas och sätter man sen inte en putt så blir det liksom inte riktigt någon bra score. Men, men, man får kanske räkna med lite ringrost nu när det var tre månader sedan man tävlade.

Idag regnar det just nu och jag sitter i omklädningsrummet och hoppas att det på något magiskt sätt ska sluta innan vi går ut. Det ser inte riktigt så ut men man kan ju alltid hoppas! En bra runda skulle ju behövas om det ska bli något spel i helgen men det är bara att gå ut och göra sitt bästa och hoppas att det räcker långt!

Pim-Pim spelar en Challenger i Turkiet den här veckan och har tagit sig fram till kvartsfinal, vilken går av stapeln medans jag är ute på banan. Jag får hålla tummarna för honom mellan mina slag :-)

Nu är det strax dags att tvinga i sig lite lunch så man orkar runt i eftermiddag.

1 Comments:

  • My Swedish isn't very good but I saw a liitle bit of your performance today at Gut Häusern in Germany and I hope for you that you can carry on like this.
    Congratulations for a 65 on a very difficult course

    By Anonymous Anonym, at 4:40 em, maj 21, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home