Johanna Westerberg

fredag, oktober 24, 2008

Rapport från semestern

En vecka i Stockholm, några dagar i Mjölby och Södertälje, och nu ett par veckor på Mallorca. Så ser årets semester ut. Inte alls illa om ni frågar mig!

Bloggar just nu från ett halvmulet Mallis där det nu verkar ha blivit, för årstiden, mer normal temperatur. Första veckan bjöd annars på ca 25 grader och rätt skön sommarkänsla! Men det går ingen större nöd på mig trots några moln; jag lär frysa betydligt mindre än i Sverige!

Dagarna fördrivs med en hel del fysträning, betydande mängder yatzy, hittills en golfrunda (på semestern!!!! hur dum är jag!!!), och en massa rehab för PP. Ganska skönt att varva ner efter säsongen men ändå känna att man gör lite nytta.

Dagens pass blir intervallöpning och hopp; kommer nog smärta lagom i benen imorgon... Sedan lunch och revansch i yatzy där jag nu plötsligt ligger under med 17-19. Morr!!! Låter som en heldag, eller hur? ;-)

Hasta luego!