Johanna Westerberg

fredag, oktober 03, 2008

Hallå igen!

Oj, nu var det sådär länge sen igen!

Efter vinsten följde ännu en vecka i Sverige, med Europatourtävling i Göteborg. En väldigt rolig vecka där spelet fortsatte stämma ganska bra och där jag till slut blev 12a.

Sedan tog jag pick och pacl och drog till Frankrike för en riktig stolpe-ut-vecka. Om bollen kunde studsa fel på något så gjorde den det... Lagom kul när jag inte tyckte jag spelade så hemskt illa och när resultatet blev missad cut med ett slag. Men, det är golf och det är bara att svälja ibland.

Direkt från Frankrike begav jag mig sedan till Madrid, där jag nu befinner mig,för Europasäsongens "final". 40 spelare, 3 dagar och hyfsade prispengar. En fin avslutning innan det blir ett lite längre uppehåll innan jag avslutar årets säsong på riktigt i Indien och Dubai i december.

Tävlingen här drog igång igår och jag fick en bra start med -3 och låg delad 6a efter igår. Idag blåser det ordentligt så det kan bli tuffare ute på banan men det behöver inte vara till min nackdel, snarare tvärtom!


3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home