Johanna Westerberg

torsdag, augusti 14, 2008

Halvdeppigt i Wales

Plus två även andra dagen på TPC och missad cut med ett. Inte skoj. Lite släktträff på lördagskvällen och sen hem igen på söndagen. En dag hemma och sen dags för avresa ännu en gång.

Har nu förflyttat mig till Wales och regnovädren fortsätter att förfölja oss. Även denna bana är sjukt blöt men vi har idag iaf kunnat spela rond ett utan avbrott.

Tyvärr fortsätter även det dåliga spelet att förfölja mig, plus 4 idag kändes inte alls kul. Usch vad det känns som jag är inne i en svacka nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att ta mig ur den :-( Bollträffen är dålig, kroppen känns trött och stel och nu fungerade inte puttningen till råga på allt. Tre treputtar är inte alls likt mig!

Lite halvdeppigt med andra ord. Ska i eftermiddag på massage så det kanske kan hjälpa till att få ordning på kroppen, och sen får jag väl tänka på det gamla ordspråket "efter regn kommer solsken" och hoppas på större framgångar imorgon!

3 Comments:

  • Om det kan vara till någon hjälp håller vi tummarna för att det vänder, för vända kommer det att göra förr eller senare. Golf är kul, men golf i regn på våta banor är...eh, inte alltid fullt så kul.

    Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 9:07 fm, augusti 15, 2008  

  • Hej Johanna! Det är jag, grannen till dig på bröllopet i lördags :-) Håller tummarna för att det går bättre nästa gång.

    Jenny

    PS. du glömde ge min sambo tips ;-)

    By Anonymous Anonym, at 8:54 fm, augusti 18, 2008  

  • Härlig stark avslutning i Norge och kul med en fin placering!

    Lina & Johan

    By Anonymous Anonym, at 9:09 fm, augusti 25, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home