Johanna Westerberg

tisdag, juli 15, 2008

Lag-SM-vecka!

Mycket piggare i kroppen även om det fortfarande låter lite förkylt om mig tänker jag nu kasta mig in i lag-SM med hull och hår! Min klubb Ljunghusen har ett riktigt bra lag och med hemmabanefördelen så hoppas vi kunna vara med och utmana om titeln. Jag tänker iallafall ge järnet då ett SM-guld hade varit kul att stoltsera med!

Tävlingen startar imorgon och spelas över 4 dagar med foursome och bästboll dag 1 och 3, och singelspel dag 2 och 4. Mycket golf med andra ord, men grymt roligt att få spela i lag så förhoppningsvis kan vi ge varandra extra energin som behövs.

Hejar på Ljunghusen gör man på plats eller i tanken och följer oss gör man på www.golf.se eller http://www.golfdata.se/tour/ eller klubbens hemsida www.ljgk.se

1 Comments:

  • Vi hoppas att förkylningen gett med sig efter två veckor och håller tummarna för ett härligt spel i BO i helgen!

    Johan & Lina

    By Anonymous Anonym, at 9:49 em, juli 30, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home