Johanna Westerberg

onsdag, juli 30, 2008

Bloggtorka, SM-silver och British Open

Enkelt sammanfattat så blir det nog något sådant...

Bloggtorka - ber om ursäkt.

Första SM-medaljen! Japp, skoj! Lång och tuff vecka men samtidigt väldigt roligt. Särskilt på hemmabanan som var i superskick.

Därefter blev det en veckas "ledigt" dvs tävlingsledigt men med ganska mycket golfspel och lite turnerande runt i landet; Mölle, Mjölby och Göteborg.

Hann med en ögonoperation också :-) Gick smärtfritt höll jag på att säga men det vore en stor lögn! Gjorde hysteriskt ont i ett dygn men har sen blivit mycket bättre så det ska inte besvära mig något särskilt den här veckan.

British Open ja. Nu var det den tiden på året igen och i år spelar vi på Sunningdale utanför London. Underbar bana men inte den lättaste jag spelat direkt. British Open med andra ord! Strålande sol idag men det väntas riktigt brittiskt väder längre fram så vi ska nog hinna testa paraply och regnkläder också...

Imorgon går jag ut 11.26 och på fredag skrapar jag daggen kl 06.41. Puuhääää! Förhoppningsvis lär det väl iaf inte blåsa vid den tiden på dygnet...

Nu ska bagen packas klart och sen ska jag krypa under täcket.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home