Johanna Westerberg

måndag, juni 09, 2008

Våga vägra Sterling!!!

Det som såg ut att bli en smidig liten kort vecka i Holland (med en ok 27e-plats trots dålig puttning), snubblade rätt rejält på mållinjen...

Hade bokat flyg hem så att jag skulle kunna vara tillbaka i lägenheten i Malmö vid 22-snåret, men ack så fel det blev. Kl 22 satt jag fortfarande fast på flygplatsen i Amsterdam tack vare att ett av världshistoriens sämsta flygbolag återigen krånglar till det... Och tack vare den kraftiga förseningen fick jag vänta 55 min på tåget hem (går vanligtvis var 20e min, dock inte efter midnatt...), och även detta tåg lyckades vara försenat, varpå jag något trött och LÄTT irriterad på Sterling ramlade hem 02.20... MORRRRR!!!!

Nu är det bestämt - ALDRIG mer Sterling!!!

Så, nu känns det bättre. Behövde bara spy lite galla :-)

Ny tur imorgon då det bär vidare till Algarvekusten i Portugal. En biljett med TAP/Lufthansa och soligt väder utlovat gör att den resan redan ser bättre ut! Ska dessutom testa en caddy som, om han är bra, förhoppningsvis vill fortsätta jobbat för mig. Blir spännande!

Nu ska jag packa. Måste bara packa upp först...

1 Comments:

  • Hi Johanna,

    It was a honor too caddy for you last week !!
    All the best this week in Portugal!
    Hope to see you again in the future !

    Bart

    By Anonymous Anonym, at 4:06 em, juni 11, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home